-School en coaching afgerond

23 oktober 2012 - Aarle-rixtel, Nederland

Vandaag mijn eerste 'vrije' dag van mijn 4 maanden verlof. Gisteren nog het laatste afrondende gesprek gehad met mijn vervangster Riky, die heel veel zin heeft om mijn taak tijdelijk over te nemen. Dat is fijn om te merken en ook gemakkelijker voor mij dan om het tijdelijk even achter me te 'laten'. Ook alle groepen kort bezocht en kennis gemaakt. De sleutel overhandigd en mijn 'stick' met álles erop, achtergelaten voor Riky. Ik was best emotioneel eigenlijk. Merk aan mezelf dat er nu toch een bepaalde onrust begint te komen......nog 8 nachtjes slapen!

Vanochtend gezellig bij Ine op de koffie geweest, daarna het laatste coachgesprek met een startende Intern begeleider gehad. We nemen het weer op als ik terug ben in maart.

Nu maar eens wat meer nadenken over hoe ik alles mee ga krijgen in mijn rugzak. Gisteren, maandagochtend, ben ik nl ook nog op het Stedelijk College Eindhoven engelstalige boeken gaan ophalen..... Ik ga deze week in ieder geval alles inpakken, voordat ik zaterdag een afsluitend borreltje heb met familie en vrienden.....

1. Maarten Jacobs:
    23 oktober 2012
    Hoi Annemie. Ik wil je laten weten dat alles keurig is overgedragen. Nu l o s l a t e n en je lekker focussen op je reis en verblijf in Nepal. Alle succes gewenst met de laatste voorbereidingen....
    Ik zal het 'levelen' missen! Groet Maarten
  2. Sandra jv:
    23 oktober 2012
    lieve annemie we zullen je missen op school, maar ga genieten van jouw belevingen, ervaringen en indrukken. ik ga je volgen en genieten van je verhalen. liefs sandra xx
  3. Mirjam Wille:
    25 oktober 2012
    Hoi Annemie,
    Klaar voor de grote reis? Heel veel plezier, geniet ervan. Ik ga je belevenissen op de voet volgen. Goede reis en tot in maart.
    Groetjes Mirjam
  4. Yvonne:
    25 oktober 2012
    Dag Annemie, van Gonny hoorde ik van je plannen. Wat een geweldige actie. Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. Maak er wat moois van! Groet, Yvonne (en Jan Paul en Rosanne)
  5. Henk Darphorn:
    27 oktober 2012
    Lieve Annemie,

Ik wens je enorm veel succes en een geweldige tijd in Nepal.
    En ik ga je natuurlijk volgen :-)