Annemie van Poppel

Foto’s:
208

Over mij

Degenen die mijn blog bezoeken zullen mij waarschijnlijk al kennen....Toch stel ik me even voor: Ik ben Annemie van Poppel, 53 jaar. Ik houd van reizen, muziek maken( piano en gitaar) lezen en in de natuur zijn, elkaar ontmoeten in het samen iets nieuws ontwikkelen, en in verbinding 'leren van elkaar'. Ik ben vriendin van Erik Adema en moeder van twee kinderen. Mijn zoon heet Jelle en mijn dochter heet Jantine. Beiden zijn afgelopen juni geslaagd voor hun opleiding. Ook hebben ze al geruime tijd werkervaring, een relatie en wonen op zichzelf. Dat maakt dat ik met een gerust hart nu voor 4 maanden verlof neem.

Verlof.... om mijn droomwens in vervulling te laten gaan nl: werken, onder primitieve omstandigheden, terug naar de basis, op onderwijskundig vlak. Nepal is een land wat mij al heel lang triggert om dat nu juist dáár te willen doen........Ik hoop vanuit mijn ervaring als mens, vanuit mijn denken in kansen, mijn positieve instelling, vanuit mijn onderwijshart iets te kunnen  betekenen daar........

NU is het bijna zover.....nog even en ik stap het vliegtuig in, mijn avontuur tegemoet. Mocht je het leuk vinden om mij te volgen dan ben je van harte welkom op mijn blog!!!!

Namasté..........Liefs Annemie  :)

Over mijn reis

Tja, over mijn reis.....het wordt een droomreis.

Ver  weg.....alleen....met mijn rugzak.....in een klooster......op een school in een afgelegen dorpje.......met uitzicht op een prachtig berglandschap.......de Himalaya.........in de winter.....logeren..........tracking......alleen met de Kerst......organiseren....Engelse les geven....koken.....verbinden.......muziekmaken.....zingen....genieten......nieuwe contacten maken.......leren.....

Zou het zo zijn dat je de projecten waar ik werk zou willen steunen dan is dat altijd mogelijk. Het beste is als je het gewenste bedrag gewoon naar mij overmaakt. Ik kan het in Nepal dan cashen. Mij is verzekerd dat dit de effectiefste manier is omdat er dan het minste verloren gaat als gevolg van wissel-valutakoersen. Mw.A.M.A.van Poppel, en mijn nummer is:  8380562 onder vermelding van 'gift Nepal'. Weet dat er met jouw bijdrage mooie, nieuwe dingen ontstaan............

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, India, Italië, Luxemburg, Marokko, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Peru, Singapore, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.