- 24-25 December

27 december 2012 - Sankhu, Nepal

Maandag 24 december, vannacht slecht geslapen......Toch het gevolg van de wilde busrit nog denk ik, best een kou gepakt. Keelpijn, veel hoesten ( dit omdat India zeker zoveel smog kent dan Kathmandu) Ben in mijn eentje gaan werken omdat mijn duo zich niet lekker voelde. Hele fijne dag gehad. Vanochtend had het zowaar gevroren aan de grond. Dus.. handschoenen aan, muts op en mijn winterjas aan, gelukkig dus niet voor niks meegesjouwd vanuit Nederland. Karma Lexi kwam me tijdens de lunch zelfs alvast een fijn Kerstfeest wensen. Na school druk doende geweest met het uitwerken van 'maths' . Ook gewerkt om nieuwe alternatieve knopjes aan de laatjes te maken samen met wat kleine monnikjes.

Dinsdag 25 December, weer met vorst naar school gewandeld alleen. Kinderen waren nog best moe van de puja in India, dus ze zijn niet steeds allemaal geweest. Fijn kunnen werken, kletsen, tekenen en om half 4 naar huis. Samen met huisgenoten een alternatief kerstdiner gemaakt. Ik had op school nog een mooi gedicht geschreven en wat getekend om bij de start van het eten voor te lezen. We hadden als eten: spaghetti( die over was van maandag) als voorafje, gebakken aardappels met groentes als diner en een heerlijk rood wijntje.......simpel, lekker en gezellig.....

Kerst in Nepal......heel speciaal........

1. Marcel en Nathalie:
    27 december 2012
    Wat een mooie verhalen heb je steeds en zo'n ontzettend mooie foto's! Erg leuk om je zo te kunnen volgen. Zul je ooit nog kunnen wennen aan "weer terug naar ons zo natte Nederland?"
    We wensen je nog heel veel bijzondere ervaringen voor het zover is.
    Liefs Marcel en Nathalie
  2. Helna Jansen:
    27 december 2012
    Zo je bent weer druk geweest ook al was je niet helemaal lekker.
    Bij jullie vorst en hier veel regen, en dat met de kerst.
    Het was dus ook gezellig met je kerst diner,simpel maar goed.
    Weten ze hier niet meer wat dat is.
    Nou op naar je volgend berichtje weer. Blijft leuk je op deze manier te volgen, groetjes maar weer en succes met de kou
  3. Linda vv:
    27 december 2012
    Prachtig die dingen die jij mee mag maken. Ik wens je nog heel veel bijzondere momenten voor nu en in het nieuwe jaar..

Liefs Linda
  4. Toon:
    28 december 2012
    Dag Annemie, wederom een prachtig verhaal.
  5. Yvonne:
    30 december 2012
    Lieve Annemie, wat een ervaringen. Geweldig om te lezen. Ik wens je een heel goed 2013! Geniet nog van de tijd daar.
    Liefs Yvonne
  6. Rieky:
    30 december 2012
    Dag Annemie heel veel groeten en een fijne jaarwisseling in Nepal Peter en rieky